top of page

آموزشگاه زبان ایران کمبریج

Updated: Jun 18, 2019

آیا شما هم دنبال یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان ممکن میباشید ؟

زمان برای شما در اولیت آموزش زبان چینی است و زمان چندانی ندارید ؟

اگر در سطح بسیار پایینی هستید و بدنبال شروع یادگیری از سطوح مبتدی هستید ؟بدنبال سریعترین روش آموزشی با بالاترین کیفیت برای یادگیری زبان انگلیسی هستید ؟در جستجوی حضور دی یک فضای کاملا آکادمیک و صمیمانه هستید ؟

میخواهید برای آخرین بار در کلاس های آموزش زبان اسپانیایی شرکت کنید ؟

باید بگوییم شما به بهترین وبسایت آموزش زبان در ایران مراجعه نمودید.

ما مفتخریم که شما را در عرض 3 ماه بصورت گروهی و بشکل کامل آموزش زبان خواهیم داد.

یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان

آموزشگاه زبان ایران کمبریج در سالیان اخیر همواره در صدر لیست بهترین آموزشگاه های زبان در تهران و ایران شناخته شده است.همراه ما باشید تا اطلاعاتی را نسبت به کیفیت و چگونگی برگزاری دوره ها در این مرکز معتبر آموزش زبان ترکی استانبولی در اختیارتان قرار دهیم.لازم بذکر است بدانید این دوره ها در تمامی سطوح حتی از سطح کاملا مبتدی و آشنایی با حروف آغاز میگردد.

نحوه برگزاری دوره های آموزش زبان ایران کمبریج

در موسسه زبان ایران کبریج آموزشگاه زبان چینی تنوع برگزاری دوره ها بسیار بالا است. و یکی از مزایای بسیار مهم برای این دوره ها ، برگزاری دوره ها حتی با تعداد 4 نفر هست و اتفاقی به عنوان عدم حد نصاب رسیدن یا اتفاقی که باعث تشکیل نشدن یک کلاس باشد را تجربه نخواهید کرد.

کلاس های آموزش زبان انگلیسی با تنوع زیر ارایه میگردد :

دوره های گروهی فوق فشرده آموزش زبان انگلیسی ( که سریعترین نحوه برگزاری دوره های گروهی است )دوره های گروهی فشرده 2 روز در هفتهدوره های گروهی فشرده 3 روز در هفته ( روز های زوج یا فرد )دوره های گروهی فشرده یکروز در هفته ( فقط پنجشنبه ها یا جمعه ها )دوره های خصوصی ( با انتخاب روز و ساعت بدلخواه زبان آموز )دوره های نیمه خصوصی ( 2 یا چند نفر با معرفی نفرات از سمت زبان آموز )دوره های آموزش آنلاین ( یا آموزش مجازی )

در این مطلب اشاره کلی تری نسبت به یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان خواهیم داشت.که این امر در کوتاهترین مدت زمان ممکن و با حداکثر کیفیت ارایه میگردد.

17 views1 comment

Recent Posts

See All

حضانت چیست؟

حضانت چیست؟ حضانت به معنای سرپرستی و مراقبت از طفل صغیری است که هنوز به سن بلوغ نرسیده است. حضانت فرزندان در یک دوره ی خاص، بر عهده مادر و در یک دوره دیگر بر عهده پدر واگذار می گردد. قانون مدنی از ع

رجوع در طلاق توافقی

آیا امکان رجوع در طلاق توافقی وجود دارد؟ گروه جامعه: طلاق یکی از عقود لازمی است که باید به اجرا درآمده و اصل و آثار آن توسط اجتماع اعم از اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی، محترم شمرده شود. یکی از آثار طلاق

bottom of page